Reklamácia? Ako pri prípadnej reklamácii postupovať

Reklamácia má uKUTILOV skutočne prívlastok prípadná. Nemáme ich veľa. Skôr naopak.

Za celé tie roky fungovania KUTILOV to zatiaľ vyzerá na pár, aj to len vyzerá a chvalabohu na produkty a nie na naše služby a prístup k našim kutilom a majstrom.

Produkty, ktoré máme v ponuke sú v danej cenovej úrovni kvalitné a spoľahlivé. Ja osobne ich pri vyskladnení vizuálne kontrolujem a ak to balenie dovolí, skontrolujem aj funkčnosť.

Väčšinu z nich sám osobne používam a som veľmi spokojný.

Ak však nastane problém, kutilovia vás v ňom nikdy nenechajú bez pomoci. Kutilovia a majstri sú predsa jedna veľká rodina, ktorá by si mala navzájom pomáhať.

A to sa netýka len reklamácií, ale aj prípadných opráv. Nezáleží na tom, či ste výrobok kúpili u KUTILOV ba v niektorých prípadoch ani na tom, či je to nami predávaná značka. Ono nástroje by mali pracovať a nie ulievať sa. A v tom sa vám snažíme pomôcť.

Tak ako na to, ako vybavíte reklamáciu?

1. Snažte sa zistiť čo najviac o závade. Kedy a kde sa to deje a čo presne sa deje. „Ak niečo urobím, stane sa… alebo aj nestane sa vôbec nič.“ To najčastejšie :o)

2. Napíšte nám. Stačí obyčajný e-mail na eshop@ukutilov.sk, kde napíšete vlastnými slovami, čo ste v kroku 1 zistili. Ak by mal niekto rád tabuľky, bez problémov pošlem formulár, úplne však stačí obyčajný text, prípadne obrázok. Dôležitý je obsah, nie forma.

3. Zavoláme, dohodneme sa na prevzatí, či zaslaní výrobku. Čas vybavenia reklamácie je daný zákonom avšak my sa snažíme vybaviť záležitosti čím skôr. Čas pozáručnej opravy, či opravy iných značiek, si dohodneme telefonicky. Dosť záleží na tom, čo je potrebné vymeniť a či to máme na sklade alebo sa to nachádza na druhom konci sveta.

4. Už ide len o to, aby komunikácia neviazla. Dajte si naše číslo do mobilu, aby ste vedeli, kto volá. To by malo stačiť.

Spokojný kutil, ktorý môže bez starostí pracovať na svojom koníčku, je našim každodenným cieľom