S Packetou sa dobre spolupracuje

Packeta spravila v rámci prepravy malú revolúciu. Nič výnimočné ale predsa len áno? Na svojich stránkach uvádzajú, že vyše 46000 e-shopov im dôveruje a týmto sa vieme priblížiť aj k tomu, že mu veria aj zákazníci. 

Cena je porovnateľná s inými prepravcami. Zákazník si vie vyzdvihnúť tovar takmer v akomkoľvek malom obchodíku. (Z toho vyplíva, že aj malé obchody dôverujú Packete)

Dôveru si získali aj u nás, pretože zatiaľ (ťuk-ťuk-ťuk) sme sa nedostali prostredníctvom prepravy s Packetou do konfliktu či problému.

Ako Packeta funguje v rámci e-shopu uKUTILOV.sk?

  • V košíku zvoľte spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Na výber máte doručenie na adresu, doručenie na výdajné miesto Packety alebo do samoobslužného boxu, tzv. Z-BOXu.
  • Pri doručení na výdajné miesto alebo do Z-BOXu nájdite vo vyhľadávači to, ktoré sa nachádza vo vašej blízkosti. K dispozícii je vám viac ako 1300 kamenných výdajných miest alebo Z-BOXov po celom Slovensku.
  • Akonáhle bude objednávka na zvolenom výdajnom mieste alebo v Z-BOXe pripravená, Packeta vám pošle informačný e-mail a SMS. Pri doručení na výdajné miesto Packety tiež obdržíte heslo pre vyzdvihnutie zásielky.
  • Na výdajnom mieste bude následne stačiť iba nahlásiť heslo. Pre zásielku tak môžete poslať kohokoľvek, pretože mu stačí len vedieť toto heslo.
  • Prípadnú dobierku môžete uhradiť priamo na výdajnom mieste, a to buď v hotovosti, alebo kartou.
  • Pri doručení do Z-BOXu vám pre vyzdvihnutie zásielky stačí len mobilná aplikácia Packety, ktorá sa so Z-BOXom sama automaticky spáruje a otvorí schránku s vašou zásielkou.
  • To, kde sa vaša objednávka práve nachádza, zistíte jednoducho v sekcii Sledovanie zásielky na webovej stránke Packety alebo v mobilnej aplikácii.
  • Na vyzdvihnutie zásielky máte spravidla 7 dní.
  • Odporúčame stiahnuť si mobilnú aplikáciu Packeta, vďaka ktorej môžete sledovať každý pohyb zásielky, predĺžiť si jej úložnú dobu až na 21 dní alebo zaplatiť dobierku.
  • S Packetou je jednoduché aj vrátenie tovaru: stačí zadať vratku do mobilnej aplikácie alebo využiť nalepovací štítok, ktorý vám od nás príde v zásielke. Zásielku potom odnesiete na najbližšie podacie miesto Packety a je vybavené!