Drviče odpadov

Drviče kuchynského odpadu predstavujú moderné riešenie pre hygienickú likvidáciu bioodpadu. Ponuka zahŕňa modely pre domácnosti aj profesionálne kuchyne s rôznym výkonom. Všetky drviče sú vybavené antibakteriálnou ochranou a kvalitnými drviacimi komponentmi. Profesionálne modely zvládnu spracovať až 6000 porcií denne.

#ShowMore#

Najpredávanejšie

Drvič kuchynského odpadu Waste King Commercial 10000
 
9 959,06 €
(8 096,80 € bez DPH)
Drvič kuchynského odpadu Waste King Commercial 5000
 
7 818,99 €
(6 356,90 € bez DPH)
Drvič kuchynského odpadu Waste King Commercial 3000
 
5 761,32 €
(4 684 € bez DPH)
Drvič kuchynského odpadu, Waste King Commercial 1000
 
2 715,84 €
(2 208 € bez DPH)
Drvič kuchynského odpadu EcoMaster LCD EVO3
Drvič kuchynského odpadu EcoMaster LCD EVO3
Externý sklad (>5 ks)
WS000057
 
567,52 €
(461,40 € bez DPH)
Drvič kuchynského odpadu EcoMaster DELUXE EVO3
 
407,01 €
(330,90 € bez DPH)
Drvič kuchynského odpadu EcoMaster STANDARD EVO3
 
180,69 €
(146,90 € bez DPH)
Drvič kuchynského odpadu EcoMaster ECONOMY EVO3
 
164,21 €
(133,50 € bez DPH)
8 položiek celkom
Drvič kuchynského odpadu EcoMaster DELUXE EVO3
Novinka
330,90 € bez DPH
407,01 € / ks
Externý sklad (>5 ks)
WS000040
Drvič kuchynského odpadu EcoMaster ECONOMY EVO3
133,50 € bez DPH
164,21 € / ks
Externý sklad (>5 ks)
WS000019
Drvič kuchynského odpadu EcoMaster LCD EVO3
461,40 € bez DPH
567,52 € / ks
Externý sklad (>5 ks)
WS000057
Drvič kuchynského odpadu EcoMaster STANDARD EVO3
146,90 € bez DPH
180,69 € / ks
Externý sklad (>5 ks)
WS000026
Drvič kuchynského odpadu Waste King Commercial 10000
8 096,80 € bez DPH
9 959,06 € / ks
Externý sklad (3 ks)
WS012821
Drvič kuchynského odpadu Waste King Commercial 3000
4 684 € bez DPH
5 761,32 € / ks
Externý sklad (1 ks)
WS005908
Drvič kuchynského odpadu Waste King Commercial 5000
6 356,90 € bez DPH
7 818,99 € / ks
Externý sklad (3 ks)
WS005915
Drvič kuchynského odpadu, Waste King Commercial 1000
2 208 € bez DPH
2 715,84 € / ks
Externý sklad (4 ks)
WS005861
FAQ - často kladené otázky
Všeobecné informácie
Potrebujete poradiť?

Radi vám pomôžeme s výberom produktu a poskytneme vám všetky potrebné informácie. Napíšte nám, v čom potrebujete poradiť a posnažíme sa vám čo najskôr poskytnúť dôležité informácie. Informácie o produktoch, poskytneme písomnou formou. Dostupnosť je uverejnená na stránke produktu. Ak potrebujete rýchlu odpoveď neváhajte nám zavolať.

Kde sa nachádza sklad?

Rozsiahly sklad s rozlohou 4 futbalových ihrísk sa nachádza v Bratislave a slúži ako naše centrálne distribučné centrum. Odtiaľto s maximálnou efektivitou expedujeme váš tovar do celého Slovenska. V ojedinelých prípadoch je možné tovar prevziať aj osobne.

Kedy a kde nás môžete kontaktovať?
V prípade potreby sme tu pre vás. Všetky možnosti, ako sa s nami skontaktovať nájdete v časti kontakty.

Možnosti platby
Ako môžem zaplatiť za tovar?

U nás je možné zaplatiť za tovar dobierkou, bankovým prevodom, kartou, GooglePay a ApplePay. Pre viac informácií si prosím pozritenaše možnosti platby.

Môžem zaplatiť dobierkou?

Áno, platba dobierkou je u nás možná. Pri objednávkovom procese si ako spôsob doručenia vyberte dobierka. Poplatok za dobierku je 1€. Tovar vám doručí kuriérská spoločnosť a za tovar zaplatíte až pri prevzatí. Tak si môžete byť istý, že zaplatíte za tovar, ktorý skutočne aj dostanete.

Aká je bezpečnosť platieb?

Môžete sa spolahnúť, že vaše platby su u nás v bezpečí. Účet máme vedený v TatraBanke, ktorá dodáva spoľahlivý a bezpečný platobný systém. Na platbu kartou ponúkame overený a bezpečný spôsob ShoptetPay. Ak máte predsa obavy, môžete využiť iný spôsob platby, napríklad dobierku. Mimo objednávku od vás nikdy nebude žiadať peniaze!

Prečo sa mi nedarí sa mi zaplatiť kartou?

Pri takomto probléme väčšinou ide o prekročený alebo nedostačujúci kredit pre uskutočnenie platby kartou. Ak je to možné, nastavte si na kartu väčší denný limit a platbu zopakujte. Prípadne, skúste zaplatiť inou platobnou metódou, napríklad vkladom na účet. Ohľadom platieb kartou sa skúste informovať vo svojej banke.

Aký je poplatok za platbu kartou online?

V našom e-shope si za platbu kartou online nemusíte robiť žiadne starosti! Na rozdiel od mnohých iných e-shopov neúčtujeme žiadne poplatky za platbu kartou online. Všetky poplatky spojené s platbou kartou online hradíme my. To znamená, že vy platíte len cenu tovaru a poplatok za doručenie (ak je uvedený).

Ako dlho trvá spracovanie platby bankovým prevodom?

Spracovanie platby bankovým prevodom zvyčajne trvá 1 až 2 pracovné dni. Ak pošlete platbu v piatok, zvyčajne je pripísaná až v pondelok. Tovar expedujeme ihneď po pripísaní platby na náš účet. Ak chcete odoslanie tovaru urýchliť, zvoľte si iný spôsob platby.

Doručenie tovaru
Ako rýchlo mi bude objednávka doručená?

Objednávku sa snažíme vyskladniť čo najskôr. Zväčša je doručená do 2 - 3 pracovných dní.

Aká je cena za doručenie tovaru?

Ceny za doručenie sú uvedené pri každom detaile produktu a v nákupnom košíku. Podrobný cenník prepravy nájdete v časti možnosti doručenia tovaru.

Ako získam doručenie zdarma?

Nárok na doručenie zdarma má každá objednávka, ktorá má hodnotu minimálne 100€.

Akých prepravcov používate?

Aktuálne tovar posielame prostredníctvom DPD alebo Packeta. V prípade paletovej prepravy využívame služby GEIS. Pre viac informácií o možnostiach dopravy vrátane cien sa dozviete na stránke možnosti doručenia tovaru.

Dodáte mi aj nadrozmerný tovar?

Áno. Tovar, ktorý prepravca označuje ako nadrozmerný, čiže s dĺžkou jednej strany viac ako 150cm vieme prostredníctvom zmluvných parterov dodať. Pri takomto tovare však rátajte s miernym cenovým navýšením za prepravné. O tejto cene rozhoduje prepravca. Pri vložení tovaru s nadrozmerným parametrom uvidíte v košíku túto cenu.

Chcel by som zmeniť adresu dodania. Ako mám postupovať?

Ak sme ešte vašu zásielku neodoslali, môžete využiť naše kontaktné údaje a nahlásiť nám zmenu adresy. Pokiaľ je už zásielka v preprave, môžete sa dohodnúť s prepravcom. Ten vás vždy informuje o dátume doručenia. V každom prípade nás môžete kontaktovať a urobíme všetko pre to, aby zásielka prišla kam má. Ideálne, kontaktujte nás čo najskôr telefonicky.

Doručujete aj počas víkendov a sviatkov?

Na doručovanie využívame služby prepravných spoločností. Zväčša však doručovanie počas tohto obdobia neumožňujú. Ak ste si vybrali doručenie do balíkových boxov ako je Packeta alebo AlzaBox, zásielku si môžete vyzdvihnúť kedykoľvek. Ak ste si zvolili osobný odber, vždy sa dohodneme.

Tovar mi ešte nebol doručený. Kde je?

O odoslaní tovaru ste vždy informovaný prostredníctvom emailovej správy na adresu, ktorú ste uviedli pri objednávke. Správa obsahuje aj sledovanie zásielky, ktorú si môžete vždy pozrieť.

  • V prípade platby prevodom na účet, tovar odosielame až po pripísaní platby na náš účet.
  • V prípade platby kartou alebo platby na dobierku, tovar zväčša posielame na druhý deň od prijatia objednávky.
Reklamácie a vrátenie tovaru
Ako prebieha vrátenie tovaru?

Ak sa jedná o tovar, ktorý chcete reklamovať, postupujte podľa obchodných podmienok a my sa s vami spojíme. Pre podrobnosti si pozrite stránku reklamácie a vrátenie tovaru.

Aká je lehota na odstúpenie od zmluvy?

Lehota pre odstúpenie od zmluvy predstavuje 30 dní

  • odo dňa prevzatia tovaru,
  • odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí,
  • odo dňa prevzatia prvej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy pravidelná opakovaná dodávka tovaru.

Za akých podmienok môžem odstúpiť od zmluvy?

Všetky podmienky a možnosti na odstúpenie od zmluvy nájdete v našich obchodných podmienkach.

Kam mám poslať reklamovaný tovar?

Reklamovaný tovar nám pošlite na adresu sídla. Pred poslaním tovar najskôr vhodne zabaľte, aby sa počas prepravy nepoškodil. Do zásielky pribaľte príslušný formulár, aby sme mohli rýchlo identifikovať váš problém. Pošlite ho pre vás vhodným spôsobom, avšak nepoužívajte dobierku. Zásielky na dobierku nebudú prevzaté!

Kedy mi budú vrátené peňažné prostriedky?

Peňažné prostriedky Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy a to rovnakým spôsobom ako sme ich prijali.

Je možné vrátiť každý produkt?

V zmysle obchodných podmienok môžete reklamovať každý tovar. Žiaľ, nemôžeme akceptovať reklamácie výživových doplnkov a to hlavne v prípade ak ste ich otvorili. Pokiaľ takýto produkt nebol otvorený, po dohode s reklamačným oddelením je možné tento tovar vrátiť. Nesmie byť však porušená pečať na obale produktu.