Odpovedáme na Vaše otázky

DODANIE
Cena za prepravu je vysvetlená na stránke s košíkom. Tu ju zopakujeme:
- Pri nákupe nad 50€ máte dopravu zdarma
- Ak váha tovaru prekročí 5kg k cene +5€
- Ak váha tovaru prekročí 15kg k cene +10€
- Ak váha tovaru prekročí 45kg k cene +14€
- Nadrozmer – najdlhšia strana balíka viac ako 150cm cena 6,90€
- Dopravu v rámci Petržalky realizujeme zdarma
- Doprava v Bratislave len za 2€ (Mimo zónu II do ktorej patria: (Záhorská Bystrica, Devín, Devínska, Nová Ves, Devínska Nová Ves, Devínska Nová Ves, Vajnory)
- Doprava – Slovensko (mimo BA) cena 4€ cez Zásielkovňu Packeta alebo cez DPD cena 4€
Spolupracujeme so spoľahlivými prepravcami ako DPD, Packeta (Zásielkovňa), prípadne Slovenská pošta

VÝHODY A ZĽAVY
Zľavy poskytujeme. Prvú z nich máte uverejnenú na stránke – Doprava zdarma pri nákupe nad 50€
– Zľava na dopravu v rámci Bratislavy, vzhľadom k tomu, že sklady sa nachádzajú v BA.
– Zľavy na príležitostné udalosti.
– Zľavy pre prvý nákup až 10% v spojení s NEWSLETTEROM
– Zľava pre komunitu kutilov, ktorú budujeme medzi známymi
– Zľava pre verných zákazníkov
– Individuálne zľavy
Máte záujem o zľavu? Potrebujete zľavu? Napíšte prostredníctvom kontaktného formuláru: https://ukutilov.sk/kontakt/
Samozrejme. Napíšte nám v čom potrebujete poradiť.
Informácie o produktoch, poskytneme písomnou formou.
Dostupnosť je uverejnená na webe, resp. všetko, čo je tam je k dispozícii.
Ak chcete rýchlu odpoveď neváhajte nám zavolať
Pon: 10:00 – 17:00
Uto: 10:00 – 17:00
Str: 10:00 – 17:00
Štv: 10:00 – 17:00
Pia: 10:00 – 17:00
mimo týchto hodín nás zastihnete aj na mailovej adrese, ktorá je uverejnená na stránkach https://ukutilov.sk/kontakt
Stalo sa to niektorým našim zákazníkom, že platbu opakovali niekoľkokrát za sebou a neúspešne. Zistilo sa, že väčšinou šlo o prekročený alebo nedostačujúci kredit pre uskutočnenie platby kartou. Skúste zaplatiť inou platobnou metodou, napríklad vkladom na účet. Tovar príde zvyčajne na 3-4 deň po platbe. 1 deň prevod, 1 deň zadanie do prepravy a zvyšná časť je na dopravcovi. Ak sa Vám táto situácia stane a chcete tento proces urýchliť, napíšte nám krátky e-mail a pokúsime sa vyriešiť danú situáciu inak. Ohľadom platieb kartou sa skúste informovať u svojej banke.

VRÁTENIE TOVARU
Ak sa jedná o tovar, ktorý chcete reklamovať, postupujte podľa Obchodných podmienok a my sa s Vami spojíme telefonicky, resp. mailom.
Ak ste u nás zakúpený tovar nepoužili, môžete ho do 14 dní odo dňa prevzatia vrátiť bez udania dôvodu.

PLATBA
Áno stáva sa to. Je to často technickou chybou (anomáliou) za ktorú nemôžeme. Viacmenej je to systémová chyba prepravy a zadania do prepravy. Riešime to vrátením jednej sumy späť ihneď po zistení tejto chyby. Ak ste sa s týmto prípadom práve stretli, napíšte nám a ihneď to začneme riešiť k Vašej spokojnosti. O peniaze v žiadnom prípade neprídete!
Toto bohužiaľ nie je možné dovolíme si tvrdiť u 99% e-shopoch. Avšak… my to riešime ako ináč kutiovsky a jednoducho. Vy si zadáte ešte jednu objednávku, rovnakú ako tá prvá s iným spôsobom platby. Následne Vašu prvú objednávku zrušíme a je to. Tovar odošleme podľa informácii z druhej objednávky.
Spolupracujeme s Tatrabankou, ktorá dodáva spoľahlivý platobný systém.
Stalo sa to niektorým našim zákazníkom, že platbu opakovali niekoľkokrát za sebou a neúspešne. Zistilo sa, že väčšinou šlo o prekročený alebo nedostačujúci kredit pre uskutočnenie platby kartou. Skúste zaplatiť inou platobnou metodou, napríklad vkladom na účet. Tovar príde zvyčajne na 3-4 deň po platbe. 1 deň prevod, 1 deň zadanie do prepravy a zvyšná časť je na dopravcovi. Ak sa Vám táto situácia stane a chcete tento proces urýchliť, napíšte nám krátky e-mail a pokúsime sa vyriešiť danú situáciu inak. Ohľadom platieb kartou sa skúste informovať u svojej banke.