FAQ

Odpovedáme na Vaše otázky

shipping

DODANIE

Za ako rýchlo mi príde balíček po objednaní?
Váš balíček, teda tovar vybavujeme v pracovné dni a zvyčajne tovar doručíme do 3 prac. dní odo dňa objednania. Podrobnejšie: Tovar dávame prepravcovi – kuriérom ihneď na druhý deň po objednávaní; Prepravca následne ďalší deň dodáva tovar k Vám. „Viacmenej je tovar u Vás v 3 pracovný deň.“; Toto neplatí v prípade väčšej vyťaženosti prepravy napr. počas Vianočných sviatkov, či veľkého množstva objednávok, vtedy sa doba dodania môže o niekoľko dní predlžiť.
Chcel by som si zmeniť adresu dodania. Ako mám postupovať?
Pokiaľ už máte konto na prihlásenie, potom viete zmenu vykonať tam v časti môj účet. Ak nie, potom stačí ak napíšte nám e-mail na eshop @ ukutilov.sk a sem zadajte zmenu adresy.
Dodáte mi aj nadrozmerný tovar?
Áno samozrejme. Tovar, ktorý prepravca označuje ako nadrozmerný , čiže s dĺžkou jednej strany viac ako 150cm vieme prostredníctvom zmluvných parterov dodať. Pri takomto tovare však rátajte s miernym cenovým navýšením za prepravné. O tejto cene rozhoduje prepravca. Pri vložení tovaru s nadrozmerným parametrom uvidíte v košíku túto cenu.
Kde sa nachádza sklad?
Sklady s tovarom vo veľkosti 4 futbalových ihrísk sa nachádzajú v Bratislave. Odtiaľ Vám zasielame tovar.
Aká je dostupnosť tovaru uKUTILOV.sk?
Dostupnosť tovaru je vyznačená pri každom tovare zvlášť. Môže sa však líšiť v závislosti od predaja v daný deň. V e-shope vidíte, že tovar je dostupný skladom, no sú tam posledné 3 ks. Toto na konci dňa nemusí byť pravda, pretože zákazník pred Vami objednaný tovar zakúpil, no v systéme sa zmení zvyčajne až na druhý pracovný deň.
Aká je cena za dodanie tovaru?

Cena za prepravu je vysvetlená na stránke s košíkom. Tu ju zopakujeme:

  • Pri nákupe nad 50€ máte dopravu zdarma
  • Ak váha tovaru prekročí 5kg k cene +5€
  • Ak váha tovaru prekročí 15kg k cene +10€
  • Ak váha tovaru prekročí 45kg k cene +14€
  • Nadrozmer – najdlhšia strana balíka viac ako 150cm cena 6,90€
  • Dopravu v rámci Petržalky realizujeme zdarma
  • Doprava v Bratislave len za 2€ (Mimo zónu II do ktorej patria: (Záhorská Bystrica, Devín, Devínska, Nová Ves, Devínska Nová Ves, Devínska Nová Ves, Vajnory)
  • Doprava – Slovensko (mimo BA) cena 4€ cez Zásielkovňu Packeta alebo cez DPD cena 4€
Akých prepravcov používate?

Spolupracujeme so spoľahlivými prepravcami ako DPD, Packeta (Zásielkovňa), prípadne Slovenská pošta

euro up

VÝHODY A ZĽAVY

Poskytujete zľavy?

Zľavy poskytujeme. Prvú z nich máte uverejnenú na stránke – Doprava zdarma pri nákupe nad 50€

– Zľava na dopravu v rámci Bratislavy, vzhľadom k tomu, že sklady sa nachádzajú v BA.
– Zľavy na príležitostné udalosti.
– Zľavy pre prvý nákup až 10% v spojení s NEWSLETTEROM
– Zľava pre komunitu kutilov, ktorú budujeme medzi známymi
– Zľava pre verných zákazníkov
– Individuálne zľavy
Máte záujem o zľavu? Potrebujete zľavu? Napíšte prostredníctvom kontaktného formuláru: https://ukutilov.sk/kontakt/

Poskytujete poradenstvo?

Samozrejme. Napíšte nám v čom potrebujete poradiť.

Informácie o produktoch, poskytneme písomnou formou.
Dostupnosť je uverejnená na webe, resp. všetko, čo je tam je k dispozícii.
Ak chcete rýchlu odpoveď neváhajte nám zavolať

Kedy sa s Vami viem spojiť?

Pon: 10:00 – 17:00
Uto: 10:00 – 17:00
Str: 10:00 – 17:00
Štv: 10:00 – 17:00
Pia: 10:00 – 17:00
mimo týchto hodín nás zastihnete aj na mailovej adrese, ktorá je uverejnená na stránkach https://ukutilov.sk/kontakt

tel.kontakt

Nedarí sa mi zaplatiť platobnou kartou

Stalo sa to niektorým našim zákazníkom, že platbu opakovali niekoľkokrát za sebou a neúspešne. Zistilo sa, že väčšinou šlo o prekročený alebo nedostačujúci kredit pre uskutočnenie platby kartou. Skúste zaplatiť inou platobnou metodou, napríklad vkladom na účet. Tovar príde zvyčajne na 3-4 deň po platbe. 1 deň prevod, 1 deň zadanie do prepravy a zvyšná časť je na dopravcovi. Ak sa Vám táto situácia stane a chcete tento proces urýchliť, napíšte nám krátky e-mail a pokúsime sa vyriešiť danú situáciu inak. Ohľadom platieb kartou sa skúste informovať u svojej banke.

returns

VRÁTENIE TOVARU

Ako prebieha vrátenie tovaru

Ak sa jedná o tovar, ktorý chcete reklamovať, postupujte podľa Obchodných podmienok a my sa s Vami spojíme telefonicky, resp. mailom.

Vrátenie bez udania dôvodu

Ak ste u nás zakúpený tovar nepoužili, môžete ho do 14 dní odo dňa prevzatia vrátiť bez udania dôvodu.

payment icon flatelements1

PLATBA

Platil som dvakrát, 1x v e-shope a 1x pri doručení? Ako je to možné?

Áno stáva sa to. Je to často technickou chybou (anomáliou) za ktorú nemôžeme. Viacmenej je to systémová chyba prepravy a zadania do prepravy. Riešime to vrátením jednej sumy späť ihneď po zistení tejto chyby. Ak ste sa s týmto prípadom práve stretli, napíšte nám a ihneď to začneme riešiť k Vašej spokojnosti. O peniaze v žiadnom prípade neprídete!

Dá sa zmeniť spôsob platby?

Toto bohužiaľ nie je možné dovolíme si tvrdiť u 99% e-shopoch. Avšak… my to riešime ako ináč kutiovsky a jednoducho. Vy si zadáte ešte jednu objednávku, rovnakú ako tá prvá s iným spôsobom platby. Následne Vašu prvú objednávku zrušíme a je to. Tovar odošleme podľa informácii z druhej objednávky.

Aká je bezpečnosť platby?

Spolupracujeme s Tatrabankou, ktorá dodáva spoľahlivý platobný systém.

Nedarí sa mi zaplatiť platobnou kartou

Stalo sa to niektorým našim zákazníkom, že platbu opakovali niekoľkokrát za sebou a neúspešne. Zistilo sa, že väčšinou šlo o prekročený alebo nedostačujúci kredit pre uskutočnenie platby kartou. Skúste zaplatiť inou platobnou metodou, napríklad vkladom na účet. Tovar príde zvyčajne na 3-4 deň po platbe. 1 deň prevod, 1 deň zadanie do prepravy a zvyšná časť je na dopravcovi. Ak sa Vám táto situácia stane a chcete tento proces urýchliť, napíšte nám krátky e-mail a pokúsime sa vyriešiť danú situáciu inak. Ohľadom platieb kartou sa skúste informovať u svojej banke.